عکسهای شگفت انگیز آئودی R8 بر روی یخ


جان اولسون که حتما معرف حضور دوستان هست.این آئودی متعلق به جان اولسون هست.جان اولسون قهرمان سوئدی اسکی روی برف چندین دوره جهان است که حالا با هنرنمایی بر روی یخ نشان داده است که نه تنها مهارتش با اسکی زیاد است بلکه میتواند با R8  نیز همچین مهارتی را به نمایش بگذارد. اگرچه همه او را به عنوان یک اسکی باز با استعداد میشناسند اما در صنعت خودرو سازی همه او را به عنوان یک مجنون ابرماشین ها میشناسند کسی که بدون ترس خودروهای آلمانی و اروپایی را به اثار هنری و با عملکرد بالا تبدیل میکند.

 

 

 

آئودی در برف

آئودی در برف

 

آنچه که پیش از پیش خودروهای اولسون را منحصر به فرد میکند این است که این خودرو ها برای سفر های برفی آماده میشوند و همیشه برای سفارشی سازی اتصال یک جعبه اسکی هم الزامی است. ما تا پیش از این وی را با پوشش های نیسان GTR  لامبورگینی ها ، گایاردو و مورسیه لاگو LP670-4 SV همراه با طرح های گوناگون و جعبه اسکی الزامی دیده بودیم.او حتی یک ULTIMA GT-R  سفارشی نیز دارد. مسلما یکی از اجزای اصلی خودروی او این R8  منحصربه فرد است که سرتا سر آن توسط اسپانسر های او پوشیده شده است.این خودرو به وسیله یک کیت بدنه و بال و عقب همراه با چرخهای منحصر به فرد یخ شکن و اون اسکی باکس معروف سفارشی سازی شده است.

 

وننو شما را به دیدن گالری شگفت انگیز زیر دعوت میکند …

 

پویان جمشیدی مترجم سایت وننو

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: